lugn i stormvilden!

Rubriken är sagt av Hugo, of cousre. Denna människa alltså. Fem minuter i skrivargruppens sällskap och man är garanterat helt slut. Malin och Hugo tänker verkligen inte på sätt man bör tänka på. Hugo säger plötsligt (malin var först men det ivll ni bara inte veta)
"an avalange (hahaha fin stavning) of french eating screaming kids!"
Förklara det om ni kan! Han kunde då inte. Ja, jag vet att det ser ut som om jag är besatt av honom. Varför blir det alltid så? Jag blir likadan med rille. Alla tror att jag är in lööv with him. News: det är jag sannerligen inte! Jag förstår inte varför jag blir så konstig i manligt sällskap. Nåja, det hör inte hit, fast var hör det då?

Well, på kursen skrev vi då om vildar och själv skrev jag om pleasure-pain. Försök fatta det ni om ni kan! Crash conrete! :D:D:D den suger, men skit samma! På tal om det, till Hannahs kommentar: nej, faktiskt så började jag inte alls med musikanalysering på grund av dig. Den har andrat stil markant vill jag lova, men det har alltid varit rätt naturligt för mig. :)

vi avslutar med ett gammalt citat från heljens samling.
jag till Hannah om Eva: det är vår familjeidol!
Hannah: va?
jag: vår familjeidol!
mamma: tore skogman!!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Är du säker på att du inte är in lööv with Rille? Du skrev faktiskt ett kärleksbrev tillsammans med mig till honom...

2010-01-14 @ 17:20:52
URL: http://musikfreakar.blogg.se/
Postat av: Hannah

hahahahaha! Just det. Så du ääär in löööv with rille. Join the "alla vi som älska random rillar-club."

2010-01-15 @ 09:56:16
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0