miserable monday, terrible tuesday

Damp-dator är vad jag har. Jaja, nu måste jag skriva om här. Fast jag skrev inget viktigt, bara funderade på vilken låt rubriken kom ifrån och konstaterade she got over me med saving abel. Länge sen. Anyhow, dagen har varit dryg. Har inte gjort nåt spännande alls. Agnes har varit ond (värre än vanligt) men annars har inget uppseendeväckande hänt. Om ni undrar vad hon gjort nudå så satt hon och föreläste om hur mycket Satan ickebrydde mig. Det var heeeeeeeeeeeeeeeeeeemskt, men I didn´t show it for once.:o nu svarar inte Hannah på sms här. jag ledsen bli! Jätte, faktiskt. nåja, ska snart på skrivargrupp. nåja är ett konstigt ord. men nej, nu kommer mormor här.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mohahahahahahah jag visste väl att du reagerade!!!!!! om du visat det hade jag antagligen varit snällare!!! :D:D:D:D:D

2010-01-18 @ 17:29:14
Postat av: Em

Sv: Hahaha! Jag är inte säker, men jag Googlade Postkodmiljonären och då kom Sjöberg upp.. :D

2010-01-18 @ 20:48:02
URL: http://egoinasmamma.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0