my sweetest downfall

Tänker inte be om ursäkt för förra inlägget, nej vet ni vad, för ingen har klagat än vad jag har sett! Moha. I alla fall så har fredagskvällen varit rätt fin. Åt och ittade på en hårdrocks-julshow med pappa och Sara som sedan drog till någon brud. Någon brud var Nanna, men det sket alla i, kom jag fram till. Jaja, showen handlade mycket om Satan faktiskt och det gillade jaaaaag. Moha.:D sen lyssnade vi på lite musik och jag förälskade mig i en låt som heter crash concrete. Jag ropade "meeen pappa, ääär det inte det bandet som sjunger "why don´t you follow meeeee?"?" och han ba jooo..och satte på den. Den har förföljt mig i många år och nu fick jag äntligen tag på den. Inte för att jag letade, men liksom, sånt som gnager. Fint, är det. Fast den är rätt dålig, egentligen.xd nu sitter jag här och äter pringles och kit kat, känner mig väldigt till freds med allting. Undrar vilken låt detta är. Det är Arjeplog. Så fint. Jag dör för hello saferide seriöst. Den här låten var en rubrik i ebbas blogg för några dagar sen, kom jag på igår. Sent värre. Gud, min kärlek till denna musik är båttenlös. Jag gillar ändå svensk musik. Bara den inte är på svenska. Måste hitta mer. Måste. <33 tips? Speciellt riktat till Tildah, var den där frågan. Haha, så klockren den här låten är om norrlänningar. I slutet snackar en grabb norrländska också. Fint! Okej jag är inte så lite kär. Jag stör er nog. Nu lyssnar jag på min tappning av halo och kom på att jag gick direkt till kvällen utan att berätta om mitt fika med Sofia. Det var dock inget unikt med det, för utom att det kanske var vårt sista. Men vi vet inte riktigt. Jag älskar mina vänner, måste jag bara få säga här efter att höra på den här fina mojen. Eh, fin ton och fin stavning och allt ajg gör är ju eh, fint. Aww, Sandras skratt! Saknad alltså. Varför svarar inte hannah på msn? Det bör man göra! Nu joinar Niklas här i låten! Fiiint! Men nu ta slut. Åååhhh, sentimentalitet i slutet. Jag-dör-så-jävla-mycket. Nu kom mer kärlek i form av min älskade crushcrushcrush. Inte för att jag inte letade efter kärlek, men aa. Jag ääälskar att sjunga den.<33333 fast det blir fööör mycket country. enligt alla utom moiii! Och mitt rum har finast akustiken just nu. Nej, flyleaf får kärleka sig och nu är det väl dags att sluta ösa lycka över er. Hejråå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0