not just any angel will do, no I love you, my angel in blue

Ja, rubriken kan du fundera på. Hannah, fattaru?

Idag har jag varit på ikea med Natta. Det var rätt fint även om jag inte riktigt mådde. Vi åt sanslöst billig fika (sockerbulle och hur mycket cola som helst för en tjuga!) och köpte ram åt natta. "ram" hette ramen. ramen ram. Kul var det. Sen åt vi en korv och skyndade iväg till tåget. Hemma har jag pratat med hannah i många timmar och typ..läst ut "spännande bok" som ni ser nedan.:) nej, nu fåreräckaförjagharingetmerattsäga.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Klart jag fattar! :D Jag äälskar den där låten, fast jag aldrig hört den. Rörd, blev jag.

2010-01-26 @ 10:50:41
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0