och dagarna går en powerwalk genom världen

Söndag. Det hade nog de flesta räknat ut. Lyssnar på den underbara casey hold on. I regel är Marits upptämpolåtar lite dryga, men den här är ett av få undantag. Fast hennes ballader är då alltid underbara. Och på skivan jag fick i jul finns det oerhört många sådana. Tony, in the morning, out on the piers(den akustiska då), all that I ask of the morning, hey boy med flera. Tur ska man ju också ha ibland. :D:D fast det är ju en dubbel-cd, så inte så konstigt egentligen. Nåja, idag ska jag ha reunion med natta! Jättetrevligt, ska det bli även om jag inte må som vanligt. Nu ska denna låt få mig att må bättre. fighting for nothing alltså. Det funkar som vanligt.:D:D Men det är 58 minuter till dess, vilka jag måste fylla på bästa och smartaste sätt för att undvika allt dåligtmående. Jag brukar faila och istället gräva ner mig själv. Inte lång tid dock utan bara periodiskt. >Men alltså, nä vetnivad, detta blev för djupt! Min blogg har blivit värsta djup ju. Det var den då sannerligen inte förr! Alla flyr headfirst nowadays har jag en känsla av.:D skulle jag gjort. Eller nej, för jag älskar bloggar och läser dem bara för läsandets skull för det mesta. Nej, det här går inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0