oh sweetheart put the bottle down, you´ve got too much talent..

Lyssnar som antytt på I do not hook up med Kelly, jag inte gilla egenltinge, jag tänka på Satan och Kylie. Fast mest på raden i rubriken.

Idag har jag varit i the stad med Agnes et Tora. Vi körde budget-fika på mc donalds och det var trevligt. Sen gick vi i diverse affärer och pratade engelska konstant. Agnes tyckte det var väldigt roligt att påminna mig om Lily och Satan relativt ofta. Det..tyckte..inte..jag. Fick typ gå dubbelvikt av smärta och hyperventilera. Tora undrade, eftersom hon inte hörde vad Agnes sa. :D men på body shop gick hon över gränsen, då hon sprutade parfymen lily på mig. Now you smell just like Lily! ropade hon och jag var högst nära att spy men gjorde inte det av någon konstig anledning. Vi gjorde inte mycket annat. xD jag är dock helt slut och vill mest sova men ikväll ska vi fira fars födelsedag som han inte är hemma på i år heller! undanflykter, ack undanflykter! Well, jag sitter mest här och saknar Hannah och är trött och ja det sa jag ju nyss!;) aja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0