söndag, ack söndag

Har tillbringat hela den här dagen med att tycka synd om mig själv, ha huvudvärk (:o:o:o) och läsa. Har nu fått en sjuk mängd godis av madre, man bör inte be om det från henne måste jag säga. Alltså, den här boken borde sluta säga hitch, eller alltså hitchs riktiga namn. jag får psykbryt! Fast Marit Bergman är då värre. I en enda vers hinner honbåde säga hitch och snape, låter det som. skrämmande, och jag hittar inte texten så jag kan inte få reda på vad hon säger. Störande. Nu sa hon namn igeeen. Jävla människa. Fast hon uttalar det inte så bra, låter mer som när Rille försöker. Men sluta nu då! Jaja, jag ska ju inte reagera ens. Det man inte bör. Men jävla bitch! Nu sa hon satan ocskå on top of that! Jag hatar henne. Inte för att det är inläsarens fel. Hon menar ju inte att plåga mig precis. Bara lite, verka. Nu pratar hon om casey också, vilket ju är en marit-låtis. Jag älskar älskar älskar den. Jag hatar dock att skriva älskar för det är så svårt. det blir älksar ohc äslar och allt möjligt. Monster blir moster också när jag försöker. Min moser är då inget monster! Hon är en underbar sak tycker jag. Vad ska jag skriva? Jag vet inte. men oj, nu är huvudvärken boooorta. Mgic, eller ipren, eller godis. jag vet inte. Men vad deprimerande! Jag dör, stod det just i typ en hel sida. Muntert muntert. Neee, nu gååår jaaag booort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0