sunday without sun

Okej den här dagen vill ni inte höra om. Det positiva är dock att jag har valt allt till gymnasiet. och att jag skrivit på teknikarbetet äntligen. Hur svårt är det att skriva äntligen? Det negativa är att jag har mått skit hela dagen. Från och till. Och att jag känner för att börja gråta för närvarande. Och för att jag inte vet hur den här boken slutar och den är spännande! Och att Agnes är dum i sina kommentarer med dumma dumma signaturer. Och att det är massa snö ute. Och att det är skola imorgon. Och att allt är så jävla jobbigt, men det hade ni nog hört förr va? Och att jag känner alldeles för mycket när jag väl känner något det vill säga. Det mest negativa är dock att jag babblar om detta. och äsch. veckans vän nu. mer glädjande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0