it´s getting cold and the night is full of stars and I wonder wonder where you are

Idag har jag först talat med älskling när hon var fast i åskvädret på Gotland (logiskt nog). Hon var ute i regnet en sväng, gjorde världens coolaste tomatsoppa (som jag dock inte vet om hon någonsin fick koka?), sov och var allmänt endearing. Jag var mest utfyllnad.:D sen ikväll har kusinerna, kusinföräldrarna och mormor varit här och firat oss. Mina precenter bestod av två chokladaskar och 800 kr. Det var fint.<33 vi pratade ganska mycket om kristendom och våra issues with det och även spännande resor och annat kul. lite många och i den meningen kände jag. Anyhow, så är det nästan lite roligt för jag mår dåligt nu också. jag mår nästan bara dåligt när jag bloggar och det är alltid av anledningar, nästan, hur gör jag?:s jaja, ska skriva ett citat bara.

från en gammal film på min kusin och hennes mor (men inte så gammal som ni tror. hon var elva)
Amanda: jag ser i spegeln!
Cia: vad ser du då Amanda?
Amanda: mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0