just a stranger on the bus

klockan är för mycket och jag är waaayyyy för orolig för att kunna skriva nåt här men ikväll har vi tittat på gammal så ska det låta och där spelade de under ytan som jag visst kunde. Vi åt också mat och pratade om petrinideckarna ohc hade väldigt roligt tyckte jag. nu känner jag för att skrika. detta inlägget ksulle ursäkta det förra, men...ja...det blev såhär istället lite lagom fint alltså var är du? Usch jag hatar sånt här! Och jag borde sova men jag vill inte somna såhär jag vill veta först. hejdå eller nåt då.

Kommentarer
Postat av: Tildah

Vem skriver du om? Är det den jag tror att det är som jag också var lite mycket orolig för igår? Eller är det någon helt annan? ;O<3

2010-07-18 @ 17:52:12
URL: http://butterflykissess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0