nej

det är nu det rasar nu det är över det blir inte bra nu men det måste det bli och det är mitt fel allt är mitt fel jag klarar inte mer inte nu det kan inte bli så här jag gör vad som helst vad som helst men inget hjälper ingenting och det går inte mer nu jag klarar inte mer jag går rakt av på mitten och jag kan inte be någon om hjälp ingen kan hjälpa bara du och dig kan jag inte be om hjälp fast det gör jag för inget av det spelar någon roll längre det är ändå slut med allt det viktiga ja jag vet håll käften jag är överdramatisk men man kanske blir det om man är äckligt bortskämd och aldrig har fått nej snälla ta mig bara härifrån snälla gör så att det blir bra snälla gå i tomelilla

Kommentarer
Postat av: Hannah

Well..okej. :P

2010-07-17 @ 19:38:55
URL: http://moonborn.blogg.se/
Postat av: Tildah

Mh... Jag fattar inte mycket men ja, absolut. Precis.

<3

2010-07-18 @ 17:53:24
URL: http://butterflykissess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0