ord jag kanske inte borde skriva men ni ska ju inte bara se mitt liv som typ platt så ja.

Okej allt gör väldigt väldigt väldigt ont ifall någon skulle undra eller bry sig eller så. Jag behöver någon väldigt mycket fast problemet är att det är dig jag behöver men då hade det ju inte varit nåt problem. Mina tankar lägger sig i tredubla idiottankegångar och varenda en äcklar mig till en skrämmande nivå. Om jag kunde byta hjärna tror jag jag skulle. Och någonstans skriker det bara i mig att det måste bli bra snart. för det blir det alltid. Det är det enda i världen jag vet. Det finns inget som inte blir bra, det är jag säker på. antar att det kommer raseras en dag, och det är jag jävligt rädd för. Men nu tror jag på det. Som fan. Och jag dör snart om jag inte får en kram, tror jag. En tröstkram. men sånna kan man ju inte be om utan anledning. och om det är nåt jag inte inte inte vill ha så är det deeptalk och att få råd och skit jag orkar inte. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0