snart gospel

Ja, idag har jag klipt mitt hår. Det tog tid. Har också omarbetat och åker om en timme. ska skriva ner lite citat.

Sara: jag vill ha den där klänningen.
jag: du får den inte.
mamma: den finns i stan.
sara: men vilket slöseri! Tänk på de som har tillverkat den, tänk på de små...tänk på nåt jag vill ha den!!

alexandras version av velsignelsen(eller velzignelzen som hon bredvid mig säger för att gospla till det):
"herren välsigne er och bevare er, herren vänder sitt ansikte och lyser på er och sånt. och give er frid och sånna grejer! Amen!"

Alexandra: nästa vecka ska vi genrepa rumpan av oss, så om ni är rädd om er rumpa så kan ni säga hejdå till den nu.

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0