söndag

Detta har varit en lång dag som började tidigt med gospel utomhus i Landskrona. Sir duke var magisk idag också, solisten på walking in the light sjöng förjävligt (och gjorde det bra) och alla pratade i hundra år. Prästen var härlig och Siv Malmkvist spelade. Hur coola är vi som spelar på samma gudtjänst som henne?:D

Sen pratade jag med älskling i like...5 timmar kanske. Vi såg på filmer från sikar, diskuterade sommaren och andra spännande ämnen, lyssnade på "hemska" inspelningar och hade det trevligt. <33 sen gick jag och pappa en promenad under vilken vi pratade om kattnamn och pappa skrev en låt som var himla fin. Sen har jag ätit en bastant middag (åt upp allt!!:o) och sitter nu här med cola och choklad. men jag är lite bitter för mamma åt upp min choklad som jag köpt för mina egna pengar! min födelsedagschoklad, liksom!:( jag blir upprörd. jajaaa, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0