söta lilla kärleksgörare

Det är fint att översätta rakt av. Jaja, idag är det onsdag och jag har först solat (!:o), gnällt, pratat med älskling om att vilja ha daysyböcker i mörkret hos henne (eller mig, vi vet inte riktigt), gnällt, varit på spyken och varit skillad, gnällt, arbetat med failboken och...gnällt. Jag gnäller väldigt mycket idag och för att visa detta kan jag säga att jag är hungrig. men det skiter jag i. Nu sitter jag här, lyssnar på parton och messar med Hannah som för ögonblicket är och kedjeläser böcker på biblan. Jag lyssnar på en låt om jesus uppståndelse och det är en himla bra låt faktiskt konstigt nog. Oj, vadå yberhög ton? Jaja, det är sommar så jag har inget att säga. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0