this world, it turns, turns for only you

Varför skrev jag om my heart till this world? Ingen aning. Det är iallafall fredag idag. Dagen har gått sakta sakta sakta framåt och jag har mest läst om hur sjuk jag är. Med andra ord har jag läst tof, vilket inte heller lät så jävla smart om jag får säga det själv. Eller förståeligt menar jag. har också pratat med Hannah en stund och ska snart återta denna syssla. har chips och cola framför mig och imorgon bär det fan av till (typ) västervik. Ett namn som jag envisas med att säga på danska. Kanske för att vi hyr den av en dansk sida, men det visste jag nog inte när jag började. min instinkt att säga det blir liksom ööövermäktig. :D jajajaja, what elce is there to kläcka ur sig? noothiin. Dagen har varit lång, o ja. borde gå och lägga mig tidigt idag med tanke på min sömn inatt och att vi ska åka vid halv tio. så jag måste väl det, antar jag. men det trodde jag ju igår också så ja man vet ju aldrig.:D sitter och för över böcker till min kära dator och har allmänt trevligt i väntan på min älsklings återkomst. och nu tänkte jag avsluta. jävlar! någon skrev till Hannah på msn. två gånger. fatta hur rädd jag blev!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0