who found out that nothing can capture a heart like a melody can? (vid midnatt)

Haihai allibody!
Denna fina kväll har bedrivits med syster, mamma, gg, chokladmoss med grädde, chips och mamma mia. En riktig nostalgitripp när jag försökte gå tillbaka till mig själv som elva-åring genom att sjunga låtarna på svenska och återuppleva sd och kam. Liksom…detta var ett så stort kapitel i mitt liv. Ett kapitel i vsd är döpt efter en rad i den svenska chiquitita och hela kam känns som does your mother know, the winner takes it all och voulez vous. Och jag vet inte hur. Fick smärre pleassurepain-anfall och det var lite halvkul. Men bara i ett nostalgiskt syfte. Jaja, nu går jag, kära folk. Sleeping time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0