and if you want me to be real deep, I´ll hook you up with some poetry

Snart ska jag då iväg till school.:D dagen sen sist (alltså sen första publiceringen) har bedrivits med älskling, liksom morgonen. Vi har kommit fram till en del, som till exempel att emy (från mina böcker) och tony(speedwaykillen) ska gifta sig eftersom de har samma efternamn. Men då blev blackis utanför, så Hannah kan ta honom. Fast de vore inge bra för varann.:D sen har vi skrattat åt taxitjejer, katta och adelina som har varit galna.:D
katta: men upp nu Hannah, detta äär inte frittfall!

Lina: nu ska du få höra nåt coolt.
*sätter på en låt*
hannah: men den var ju inte cool.
lina: När Erik lyssnar på det låter det jättecoolt!

Ja, härligt alltså. och snart revy igen! jag längtar!:o nu ska jag låta er va! das vedanya biatches!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Du glömde att berätta om min insident på gymmet. "Kan inte krister komma snart? Snart tänker jag sparka honom på ett känsligt ställe, slå honom i huvudet och...oj, hej krister!"

2010-06-01 @ 19:34:17
URL: http://moonborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0