det är inte meningen att du ska förstå heller

Hellu!
Är still på jobbet men nu skriver jag om torsdagens bravader. Hej spamming!:D du har aldrig blivit så använd som jag använder dig, spamming. Fast inte sååå!

Jo, igår var jag först på bup där vi diskuterade och sånt om framtiden. Sara var söt, Tina var som hon ska vara, mamma var förvånande och Elisabeth var totalt i vägen. Inget att anmärka på detta, känner jag. Sen åkte jag till jobbet (så fint det ser ut i skrift..och i tal..ack..) där vi skulle testa spel med folk från syncentralen. Mirjana, Jonathan och två små människor var där. Vi testade nämnda spel som skumt nog hette ”ryska teroristen” och hela målet var att spränga sverige samtidigt som man lär sig hitta. Lagom pedagogiskt alltså. Sen åt vi mc-donaldsmat och Miguel (som har fått reda på min pasion för sötsaker) försökte desperat övertala mig att dricka mig hög på cola.
Miguel: det finns tre cola kvar Emma! De kommer att slängas! Vill du inte ha en?
Jag: jooo! *dricker*
M: men titta så ensama de ser ut. De vill bli uppdruckna!
Jag: noooo!
M: men de kommer att slängas! Ska du inte ha en till?
Och så vidare. Alla andra hakade också på till slut. Jaja, sen satt vi och utverderade och jag var cool så jag stannade kvar på det. Och fick betalt, biatches. Var bara tvungen, ursäkta.:D

Sen hämtades jag av cia och efter att på mormors begäran ha köpt glass med henne åkte jag hem. Hemma pratade jag med älskling i kanske 5 timmar, i en evig berg- och dalbana. Vi fick lyssna på adelinas fina gnällande och pratade om..vad pratade vi om, sweetie?:D avslutar med citat och sen måste jag verkligen göra något…

Adelina: jag är hungrig, jag har ont i magen och jag vill härifrån, men jag vet inte vaaar jag vill gå!

Adelina: jag trodde att jag skulle hitta pappa och mat, men här finns bara du och kött!! Hellu!
Är still på jobbet men nu skriver jag om torsdagens bravader. Hej spamming!:D du har aldrig blivit så använd som jag använder dig, spamming. Fast inte sååå!

Jo, igår var jag först på bup där vi diskuterade och sånt om framtiden. Sara var söt, Tina var som hon ska vara, mamma var förvånande och Elisabeth var totalt i vägen. Inget att anmärka på detta, känner jag. Sen åkte jag till jobbet (så fint det ser ut i skrift..och i tal..ack..) där vi skulle testa spel med folk från syncentralen. Mirjana, Jonathan och två små människor var där. Vi testade nämnda spel som skumt nog hette ”ryska teroristen” och hela målet var att spränga sverige samtidigt som man lär sig hitta. Lagom pedagogiskt alltså. Sen åt vi mc-donaldsmat och Miguel (som har fått reda på min pasion för sötsaker) försökte desperat övertala mig att dricka mig hög på cola.
Miguel: det finns tre cola kvar Emma! De kommer att slängas! Vill du inte ha en?
Jag: jooo! *dricker*
M: men titta så ensama de ser ut. De vill bli uppdruckna!
Jag: noooo!
M: men de kommer att slängas! Ska du inte ha en till?
Och så vidare. Alla andra hakade också på till slut. Jaja, sen satt vi och utverderade och jag var cool så jag stannade kvar på det. Och fick betalt, biatches. Var bara tvungen, ursäkta.:D

Sen hämtades jag av cia och efter att på mormors begäran ha köpt glass med henne åkte jag hem. Hemma pratade jag med älskling i kanske 5 timmar, i en evig berg- och dalbana. Vi fick lyssna på adelinas fina gnällande och pratade om..vad pratade vi om, sweetie?:D avslutar med citat och sen måste jag verkligen göra något…

Adelina: jag är hungrig, jag har ont i magen och jag vill härifrån, men jag vet inte vaaar jag vill gå!

Adelina: jag trodde att jag skulle hitta pappa och mat, men här finns bara du och kött!!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hur lyckas du dubbelpublicera ett inlägg...i samma inlägg? :O

2010-06-18 @ 23:20:03
URL: http://moonborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0