det fattas en bokstav i mitt namn

Hejhej här sitter jag och är sentimental och messed up och känner mig bara allmänt skum. äter marabou polka och skypar med onna och älskling fast hon skriver istället och är nu tyst. gillar inte jag. onna leker med nostalgi, och jag flummar med poesi. ord som är tomma bläddrar som en bok och jag borde ha blivit klok men det är jag inte än min kära vän. jag skulle vara djup men har redan simmat skulle säga nåt men har redan simmat. mitt huvud är fullt av dimma och mitt fönster teckt med emma. jag ljuger bara och vill springa eller möjligen ett basebollträ svinga. vet inte vad jag pratar om men jag skulle vilja vara som dem. det är så mycket jag inte vet och annars skiter jag i det, men idag är det inte värt allt slit försöker skriva men det blir mest bara skit. bloggen borde få vara fri, från ostyckeindelad poesi och hur kan visa ha så lätt och alltid ha kul på nåt psykat sätt? ingen orkar svara och det regnar snart allt påminner om någon annan och det ger ångest ja självklart. jag har inget att tillföra och har jag det verkar ingen höra. det hörs att jag är bitter you can follow spotify on twitter. Jag saknar din röst och jag undrar hur fan det blir i höst. Om det blir bra då eller om du fortfarande inte må. Jag är omringad av saker jag inte behöver och en mur jag aldrig kan hoppa över. Det fattas en bokstav i mitt namn och allt jag vill ha är en öppen famn.

Kommentarer
Postat av: Ronja

Naaw

2010-06-05 @ 13:53:31
URL: http://musikfreakar.blogg.se/
Postat av: Hannah

Fint. ^^ Gillade spotify-reklamen.

2010-06-05 @ 15:20:55
URL: http://moonborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0