Erik, du är en aplikasion!

Ack, denna dag har varit jättefin och lite hemsk men mest awesome. Vid tolv ringde jag och väckte Hannah (som redan var vaken, lite fail) och vi konverserade om ingenting i två timmar i vår eviga roller coaster innan jag drog till lomma beach med Natta.

Där släppte min huvudvärk (helt sjukt att jag hade en) av den friska luften. Vi satt vid vattnet och festade på kladdkaka som iiiinteeee var kladdig, "din mamma...s kaka", vattenmelon och cola samt lyssnade på tracy chapman och annan fin musik. Det var allmänt yberfint och det var även mitt långa samtal med älskling ikväll. rubriken kommer därifrån, liksom åtskilliga insikter så som att februari faktiskt inte är en årstid. suuurpriiiseee.:D ska packa nu, so hafta go. siao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0