fader vår, du som är i Spannien

Skriver snabbt ner det jag skrev igår. Då skrev jag om gospeln igår ohc hur aaaweeesooomeeee och familiar det var. det var verkligen extremt fint, fast jag hickade tills jag nästan fick wiplash och när vi kom hem ringde vi pappa eller jag menar han ringde oss och jag utbrasst "just det, du är ju borta!" och mamma skrattade och sa "ja, men..var äär han någonstans?". Vi fick också ett fint brev från karolinska igår där det stod "dna-resultaten visar att era barn till 99 %s chans är tvåäggstvillingar". Vi funderar på att rama in det och skriva "nääähääää" över. underbart. det var nog allt jag skrev igår.

Kommentarer
Postat av: Ronja

Varför har ni kollat upp om ni är tvåäggstvillingar? Det borde ni väl vetat hela tiden, jag menar, annars hade ni ju barit betydligt mer lika varandra. Båda hade tex fått synskadan eftersom den sitter i dnat.

2010-06-12 @ 19:34:56
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0