I don´t wanna die, but I aint keen on livin either

Hejhej!
Den här dagen började otroligt fint med monstruöst tidig morgon med älksling på väg till gotlandsfergan. Det var jääääääääätteeeeeeunderbart. det var gårdagskvällen också. liksom..euforiskt perfekt underbart. och det fastän jag var dum! igår alltså.:)

sen i skolan såg vi klart en konstig spansk film och sen på so:n såg vi the last king of scotland och fikade en massa. det var jättegott! Sen slöjd då vi typ sa hejdå och "sista måltiden" som jag kallade det. fisk vare, gooootttttt.:D sen musik där vi tittade på revynoch svenska där vi spelade rapparkalja. "batterisläkte" är det enda jag säger här.:D men just nu mår jag väldigt väldigt dåligt, för jag vill kasta mig på ett tåg till huvudstaden eller typ dö eller nåt. fuck this.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0