när våren öppnar sina dörrar och du tar den långa vägen hem, när du sitter på uteserveringen där vi satt igen

Jobbet idag var helt okej, och med tanke på att jag fick betalt var det amazing. Har testat en gps-liknande maskin, deltagit i ett lunchmöte och lyssnat på ett seminarie om talhjälpmedel för cp-skadade. Allt har varit ganska trevligt, men det är kallt överallt och dagen fuckades up rätt mycket imorse eftersom jag var allmänt korkad. Så kul, så kul. Jag vill tillbaka till gårdagskvällen, för den var fiin. Älskling ringde och var uuundeeerbaaar. <333 Jaja, nu lämnar jag er här igen. känns ju lönt.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Gjorde jag? Kommer inte ihåg det samtalet. ;) Hmm...

2010-06-16 @ 15:53:34
URL: http://moonborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0