och jag vägrar känna, vägrar, vägrar men kanske borde ändå

Har sjungit på dop. Det gick bra och kantorn vill ha mig att jsunga i kyrkan mer. Vilket mer eller mindre kan ha avslutat mitt liv. men jag vill inte känna det nu. det kommer till mig, det vet jag. jag behöver inte tvinga fram det. det kommer. just nu lagar jag mig med ploster. som absolut inte healar, men som inte breakar. om ni förstår. usch, nu är det inte kul att blogga längre för jag vet inte vad jag kan säga om ni fattar. det gör ni inte

Kommentarer
Postat av: Anonym

blä... mä? nä? määähhhh (exakt fårimitation (skillz) ) vää, dää, jää, gää, ää wääh ä? uu, muu, vuu, deja vu, biiilbooos bloommooooor.? vattnat? etcetera? oh sorry just I've got nothing to do...

/Stevie

2010-06-20 @ 23:05:35
Postat av: Sharon

Ta chansen om de ber dig att sjunga i kyrkan med, men se till att du får betalt. Jag är inget jättefan av att sjunga där heller, men extrapengarna klagar jag inte över, och det är en erfarenhet det också. Du syns och chansen att få sjunga på andra tillställningar ökar i och med att folk ser/hör dig. :) Go Emma!

2010-06-22 @ 16:55:23
URL: http://shass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0