semester ^^

Ja, det kan man väl säga att jag har. Helg nu ju, och ska ju till sikar på söndag. herrejävlar.:D

Dagen idag började fint eftersom jag ringde till min älsklingssak, m en hon hade jätteont i sin hand så det var syyynd om henne. Och det är det än! Sen åkte jag till da wooork och skrev lite grejer på förmiddagen. Sen drog vi in till stan och åt på Ebbas skafferi, gratis lunch tackar man ju inte nej till så jag vräkte i mig fisk och potatis för allt vad jag hade. Såå hungrig, var jag!! Sen testade vi den lilla gps-en igen, "transan" som jag kallar den nuförtiden. Det ska vara en tjej, men han l[ter som en kille. resultat> transa. :D vi har roligt, jao. men ja, jag borde väl städa eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0