there´s no time to rest

Lyssnar på onnas videoklipp och ska berätta om tiden sen sist. Först lyssnade jag mest på vakande ögon och pratade lite med älsklingen i telefon innan hon drog på bal. då åt jag (när hon var på val, syftade jag på, fast det är hon ju än. hahahaha! vad de är härliga i klippen. jaja>) och åt chokladpudding samt såg ett gammalt fint avsnitt av gilmore girls. Haha, onna är söt här hör man. Jaja, efter det umgicks jag lite med mamma innan jag gick in för att prata med älskling igen där hon satt och lyssnade på alla som hade kul. och tittade också, kom jag på att man kunde göra. jaaa. ;) imorgon ska jag till dinamarca, vilket jag inte känner för. tydligen, since jag skrev det. oj, denna bit av theatre har jag aldrig hört, eller möjligen en gång men det hör inte hit. där var den slut. :) jaja, nu ska jag sluta blogga. men only for tonight, imorgon bloggar jag igen.^^

Kommentarer
Postat av: Hannah

I miss you!

2010-06-16 @ 15:51:46
URL: http://moonborn.blogg.se/
Postat av: Ronja

Hahaha, snyggt slut där..

2010-06-16 @ 17:57:48
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0