they´ve got gospel in the air!

Gosplat har vi gjort, och trots att jag var/är trött, hungrig och förbannad på alla så gick det riktigt bra! Alexandra var dock trött som fan och spelade och sjöng fel, men det gjorde inget! Liar liar, det gjorde det visst! Och jag fick inte sjunga solo som det ser ut nu men fuck it jag ville ändå bara hem så. ;) på radion spelade dem dock that don´t impress me much som jag inte ville, för då saknade jag älskling nåt förskräckligt! Särskilt som de spelade paparazzi precis innan. böööhööö. jaja, ett citat, och sen fåre va noog.

alexandra: ni ska titta påvarandra. Det är långa avstånd, så det blir lite smäktande i romeo och julia-stil. Näää, vi måste ha en ny metafor! *går och ställer sig på ena sidan av rummet* häär står victora. *springer till andra sidan* och häär borta står hennes Daniel! så ska ni titta!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0