yeah I´m sorry I was late, but I missed the train and then the trafic was a state!

Sista måndagen i mitt liv på tunaskolan. Ganska fint.:) Morgonen var jättefin och spenderades i telefon med min älskling. Sen skola som började med livskunskap där vi skrev positiva saker om varandra. Kändes lite fail.;) sen spanska där vi såg en dryg film, och no där det blev håltimme. Så jag åt lunch och pratade med anges och elise innan franskan där vi såg lite på en fransk serie, eller alltså en sån där lärasigfranskaserie. där finns en överdrivet söt (och skabbig) fransk amerikan och en grabb som delar namn med en av mina grabbar. gillas inte!! :( hemkunskapen var fin med bullar, rulltårta och mandelmusslor. Hur härligt som heeelst!! Har mest läst och suttit här sen dess, och ganska snart är det ju skrivargruppsavslutning. det känns jättefint, och hoppas niklas har nåt onyttigt åt oss. annars blir jag ju ledsen!!!:( jaja, hejdå kära människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0