ah, words again

tisdag. Lång dag, tycker jag. Började med telefon med älskling i taxin då jag kom fram till att "den är stor, sidan av dörren" och sedan nationellt prov i engelska. det dög, och var ganska väldigt lätt faktiskt.:D kanske inte förresten, men aa. Sen gick jag till tora, eller blev kidnappad, för lunch. Mackor och en vårspeedad agnes bjöds det på. hon smittade mig också och alla tre gallskrek "etcetera!" på vägen hem. Det var jättekul. :D sen dryga lektioner. pratade med darlingis här hemma men nu är hon på sång och pianosak. tralalaklinkklinkklink. ./ nej nu ska jag sluta. Asrar svarar inte mig. vi hade en viktigt diskution! eller nej, men skit samma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ETCETERA!!!! YEY!!!! And for the record everyone! I'VE BEEN NICE AND CUTE TODAY :D :D :D :D



And btw emma since you're on the dark side I will give you cookies tomorrow ! (if i remember) And see I kept ma promise!! ;D ;D

2010-03-16 @ 19:39:39
Postat av: Hannah

aj...

2010-03-16 @ 21:46:58
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0