couuuntryyy!!

Nej, jag bloggade inte igår. Orkade väl inte och hade annat important för mig. Detta importanta var till exempel att inte må, åka till tina och anna, prata med älskling, äta och gå ut med lukas. Nåja, en av sakerna var i alla fall viktig där. vilken är upp till er.:D Alltså, give the music back är underbar. undrar om den heter så? vet tyvärr inte riktigt. Men den har vackra flöjter och gitarrer, och texten är lovely. hootherspojken är också ganska söt. jaja, skitsamma!

Idag har jag också mest pratat med hannah. I mången fin timme. Har mellan varvem också ätit vedervärdig kyckling och läst den berömda "Noa Eriksson flyttar till storbritannien" som jag har försökt läsa om sen i lördags. Det är en väldigt lång fanfic, som är otroligt dåligt skriven upptäckte jag. Hoppas inte hon var allt för gammal. Varför känns det lite som om min blogg går i perioder? Vissa veckor kan jag skriva allt jag känner och ibland skriver jag bara ointressanta ramar till känslorna. Detta är helt klart en ramdag. Tycker att det blir det allt oftare, och jag gillar det inte. Det ser så opersonligt ut men jag orkar liksom inte. Jag orkar inte mycket jag men plötsligt känns inte allt så fail länge. jag orkar nog ändå. jo, det gör jag.<33

Kommentarer
Postat av: Anonym

yay! :D

2010-03-30 @ 21:27:15
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/
Postat av: Anonym

:( I'm no buddy I'm a budgie... XP reading ma loved book and I suddenly get it when you say that a book can hurt... I know what you mean when you say a grabb can give you pain but a book I've realised during these 3 books I've read. I so want to be in the book, live in that world, experience what he's going through.... It's killing me Emma it is, it really is... And the only people I've to talk to are two little demons... btw I called the budgie breeders... I did it! yay (without the normal energy, so a very weak yay) gasp... yeah... cuz IIIIIIII aaamm caaaaaaaaalliiiiiin' yoouuuuhuuu can you hear me cuz IIIIIIIIII aaaaam caaaaaaaaalliiiiiin' yoouuuuhuuu... sorry it popped in ma head like every other sad song I can imagine :'( ya...



Atra esterní ono thelduin... ya cuz I've got no one else to speak to... Bye... ehh see you sometime eh? even if someone isn't feelin' ok plz cancel in person (on the phone that means) and not in a mail...

2010-03-30 @ 21:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0