för mycket kanel är då ingen hit

Det är inte heller fruktansvärd fruktansvärd oro för att det absolut värsta ska hända(vilket det kan göra när som helst), instäld sånggrupp som man inte får besked om i tid, magont, att fortfarande få hemska bilder i huvudet efter bildlektionen, att sakna älskling, att skriva monstruöst långa meningar, fail-labbraporter jag borde skriva, matteprov jag inte klarar, att skita i typ allt skolarbete utan anledning för det är fan inget fel på mig, att klia överallt, att gnälla såhär när allt ändå är rätt bra, att allt är rätt bra när detborde vara konstant svart, att skriva för mycket i sin blogg, att det är skola imorgon och en hel massa annat_! Wow, längsta meningen i bloggandets historia. Den var väldigt deprimerande. ska jag säga nåt glatt? eh..eh..jag mår bra. xD kul att jag bara kan skriva sorgliga saker här då. jag fattar inte, men..skit samma. nu orkarjag inte blogga mer. Mina blogginlägg är wasted och blubbliga. Och jag vill få bort de smärtsamma bilderna ur huvudet. Och jag vill inte inte inte inte inte inte att det ska hända det får det inte inte inte inte inte inte göra. snälla gud låt det ordna sig snälla gud låt det inte hända din hemska jävel låt det inte hända. jaja ska väl sluta skriva.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Vad få inte hända?

2010-03-11 @ 09:36:27
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0