Hannah är bäst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lena kallne var med och pratade i melodifestivalen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fatta! det är ju för sjukt fantastiskt coolt och underbart. fast Amanda vill slå sönder sångfågeln för att anna vann. det vill ej jag. Har ivkäll talat i telefon med hannah och även amina som är hos henne just för tillfället. Hannah har provocerat mig om mina grabbar för första gången, men dödade mig inte med det förödande ordet. Fast det finns två förödande ord, kom jag på idag. och jag kan inte säga dem. faktsitk, skulle göra för ont.:s jag är jättetrött, och min mensvärk är stor. och hannah är söt.<33 jag kan typ inte tänka, och ska sova nu. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0