jag är hungrig, och bör inte blogga.

Mår inge vidare. Orolig. Och jättejättehungrig! Och mitt hår har redan hunnit bli sataniskt igen. jag är obsessed av mitt hår! Det, mina naglar, mina höftben och mat är jag obsessed av. tänker på dessa saker lite lätt konstant. Och Hannah, är jag också obsessed av, men det har jag varit så länge att jag inte tänkte på det först. Snart spyr jag fan av hunger, och idag har jag bowlat med natta och gjort strikes. två, tror jag.:D och ett antal spärrar. jag är epic, jag. Det var även jättevarmt och sommarjackigt ute, och det är fredag. jag bry. imorgon kommere en massa folk hit. eller inte så många men en del. orkar inte, men brode väl umgås med folket då. och jag hungrar ihjäääl! Glassbilen sjunger utanför och potter och ungarna ska nu till gringots. Hermione är bellatrix. hur fick de bellas hår? Det är ju konstigt. yay! porslin skramlar. mat förihelvete! hoppas jag kan äta. jag gillar att äta, fast inte. jag ska dock inte tjata om min relasion till mat, för ingen bry. ;) hejdå kära folk!

Kommentarer
Postat av: Sara

Asså omg! lär dig äta när du är hungrig kvinna och sluta klaga om det! Det ska bli kul imorgon och ofta du e obsessed med dina hötben? vad är det med dom? och till sist grattis mega till bowlingresultaten!! puss systra mi

2010-03-26 @ 19:29:28
Postat av: Anonym

hey när åker du? shit det har knappt gått två dagar och jag saknar att prata med någon :P kul med bowlingen btw! så bra resultat är det inte ofta jag får XP jaja... o o jag hittade the cutest tröja och "pin" (vad fan heter det på sv?) eveeerrr! det är med titeln " come over to the dark side, because we have cookies " X) haha vi måste bara beställa en sådan var ! (hittade även en rolig tröja med russia på, en födelsedagspresent till T maybe? på framsidan var det en bild på russia när han dök från planet och skrek: voooodddkkkaaaa!!!! och på baksidan stod det: become one with mother Russia... (man kan ändra litt på både text o bild :D)) det är en sida som verkligen har allt XD

har sjuka småsyskon och missar mina vänner... :P I will never forget the glass from the broken wing you know.... efter att ha läst om min gåta så inser jag att svaret lika gärna kunde varit NP i svenska :P "i gränslandet" nu har jag inget mer att blubba på om... ja just det " Ät människa Ät!!!!" har själv proppat mig full med mat, pannkakor till frukost, våfflor m sylt & grädde till lunch, pasta med smör & ost och lyxglass till middag... kan man vara nyttigare XD? dd? äter du ordentligt? (okej enligt mina mått gör ingen det) /Wyrda!

2010-03-26 @ 21:37:36
Postat av: Heroinsak

Lyssna på din syster. Hon har mycket, mycket rätt. :) Du är obsessed with spyende också, av nån outgrundlig anledning. Har läst om det i två av dina inlägg idag. Fast det förra skrev du nog inte idag. Jag är obsessed with..sömn. I löööv. Aja. Hejrå.

2010-03-26 @ 21:43:24
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/
Postat av: Heroinsak

ojojojoj. Agnes agnes, du är obsessed with emma rävås. :D Eh, jaaa. Hej Emma! Det är din blogg jag kommenterar! Vill du ha en..en..halstablett? Eh..ja..ehhhhh...hmm...love u.

2010-03-26 @ 21:48:15
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/
Postat av: Anonym

ofc I am... e inte du de? ;) (hrm hur länge vare ni talade i telfon hrrm?)

2010-03-26 @ 22:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0