spyfärdig

Jag känner just nu för att spy upp hela min själ, men det hör inte till något. Ite heller anledningarna. Ja idag var onsdag. Nationella prov i engelska som gick ganska bra, tror jag. slöjd och musik och där spelade vi faktiskt igenom låten. så jävla coolt va? inte. svenskan var trevlig för vi läste våra brutala skrivuppgifter. Sen efter kort elevens val kom jag hem och pratade med älskling. she was extremely cute och sånt. Har också varit på sången och ute med lukas. Nu chattar jag med Agnes som verkar lite lätt gnällande. Hon tror inte att hon är snäll och söt och omtänksam. heregud. trötthet.

Kommentarer
Postat av: Hannah

det är hon.

2010-03-26 @ 15:06:58
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0