this hurts!

Den här boken gör ont! ont! ont!:( för en stund sedan stod ett visst ord. jag var inte beredd. Och nu tar satan ut tankar ur huvudet och lägger dem i minnessållet. jag hatar de tankarna otroligt mycket! och han är ovanligt söt för närvarande. potter är dock dryg! Och jag har mensvärk, och Amina är lat som en anka. Var är min mobiiil? Den är borta. Och neeej. eller jaaa, menar jag. nu äre synd om potter. Satan mobbar honom, moahahahahahahaha! Hjälp! nu ringere. riiiing, låter det då. undrar varför jag blubblar så fasligt. för att spamma min blogg, ofc.:Djag äter choklad. det är egentligen ganska äckligt att äta choklad hela tiden. ugh. ändå gör jag det. ärk. Och han är fortfarande söt. fast han är tydligen så ful att alla mina andra grabbar blir fula av det. Säger älskling, iallafall. jag mår inge bra egentligen. men jag orkar inte känna det. kan man göra så? jag gör det, iallafall. Jag har mycket ont just nu, och kommer nog ha det ganska länge. varför slutar aldrig saker att göra ont..? de värker och svider långt efter att de hänt. jag förstår inte varför det ska vara så. tiden läker inga sår. den gör bara nya. Och choklad löser ingenting. Tvärtom, den är bara ännu en anledning att må dåligt. usch. ändå bara äter jag och äter och äter. och jag borde sluta gnälla här i min blogg som ett jävla emobarn. men min blogg är en förträfflig lyssnare. eller nej faktiskt så är det en fuckad lyssnare. skitsamma.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Vad hade hänt?

2010-03-14 @ 20:52:58
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/
Postat av: Ronja

Sluta äta en massa socker och ät lite mat istället, för det gör du ju aldrig längre.

2010-03-15 @ 18:20:18
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0