tiden går ju...

Linsie har förlovat sig med sin Robin!!! Omgomgomg!!!!! Detta är jävligt coolt, tycker jag! Jag blev jättelycklig av det och allting.

Well well, idag har varit en rätt ok och dryg dag. Agnes har varit en elak flicka och lektionerna har tickat på. Har sen jag kommit hem pratat med darlingest som hittade på ordet "ätgd"(äten+ägd) och blubblade om flipflops. :D söt, är hon. och nu ska jag väl sluta blogga. just det ja, förra inlägget blev..eh..konstigt. och hade en gammal rubrik istället för sin egen..tror jag.:s

Kommentarer
Postat av: H

Det där inlägget gjorde faktiskt inte ont, eftersom du hissade mig. :D Ätgd!

2010-03-23 @ 18:07:42
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/
Postat av: Anonym

Enligt mig gjorde inlägget mycket ont... du dissade mig ju.... :(

2010-03-23 @ 20:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0