tisdagar, så många och långa

hejhej.
Denna dag har inte varit så bra, men ibland var den ok. På morgonen var det okej. Sen på rasten mellan matten och spanskan var Agnes dum. Jättedum! Jag ska straffa henne med att inte skriva om henne i bloggen på två hela veckor! så jävla dum var hon!

Vi lämnar det. På spanskan blev det svart av diverse anledningar, och spenderade kemin med att typ gråta och gnälla för susanne om allting jävlighet.

engelskan dög, flummade med bernard. Lunchen var okej. Svenskan var dryg och strindbergig och so:n var läxförhörig. Jag rulade. ikväll har jag ätit nudlar (har varit jävligt duktig idag! åt både lunch och middag ordentligt), chatta, lyssna på Onnas fruktansvärt vackra låt, läst goF och läst gamla antologier som skrivargruppen gjort. Alla rulade som vanligt. Har även skrivit en dikt om Hannahs hår. xD den blev faktiskt ganska bra, tror jag. wellwell, hejrå kära folk!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skrev ett långt inlägg men det försvann så nu skroiver jag kort meningen i det:

Du är fräck.

Du behandlar mig likadant fast värre.

Jag sade det i förbifarten när jag fick en HP scen i huvet.

Du försökte skada mig med en käpp, strypa mig & knuffa ner mig från en bänk.

Du är fräck.

Nii!

Nii!

Nii!

Nii!

Ekke Ekke Ekke Ekke Ptang Zoo Boing Zow Zing!

2010-03-09 @ 21:26:24
Postat av: Hannah

Var inte för hård mot stackars agnes. Dikten var jättegullig. (Y)

2010-03-10 @ 10:52:34
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0