varför är jag trött hela tiden?

Ja, jag är. Har i alla fall varit hos Tina, Anna och Niklas. Med andra ord bup, sjukgymnast och skrivargrupp om ni inte fattade. Hos tina utvärderade vi och jag berättade att jag får ångest av att vara där, men att jag trodde det var obligatoriskt. Jag hade tydligen fel, men beslutade mig för att ändå fortsätta där. Det blir säkert bra tror jag. Hos Anna gjorde vi inte så mycket, blubblade mest. På skrivargruppen skrev vi om fåglar. Jag är trött. Och jag mår bra. Jag hatar hatar hatar hatar det. Jag borde må skit. Det är bara ett bevis på vilken hemsk människa jag är att jag mår bra! Jag borde vara självmordsbenägen, typ. Vad är detföfel på mig?!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Det är jättebra att du mår bra vet du. Men det bevisar också mi teori - I love you more. :P

2010-03-09 @ 09:15:53
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/
Postat av: Ronja

Felet med dig...är...att...du...inte...vill...må...bra!!!! Frustrerad!!!

2010-03-13 @ 09:00:25
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0