we just write and play, write and play.

Hejhej, nu är det onsdag och ikväll ska jag se lovely bones. Ja, tanken var ju att jag skulle hålla mig borta från socialt liv även idag (säger ja som om ni visste det), men jag blev så lycklig över att få se den (visste inte ens att det var en film) och dessutom bli bjuden, så jag tackade glatt ja. Nåt mer har jag kanppt att berätta. hm..vad gjorde jag igårkväll? det kanske ni vill veta. jag åt paj och gjorde saker jag inte får nemligen nästan-tittade på satan-klipp på youtube..emn det var fan inte meningen! och tänkte på en viss fanfic som jag inte får tänka på som jag tänker på hela tiden. the revenge blev en dröm om den inatt. Som konstigt nog inte gjorde ont förrän jag vaknade. Undrar förresten om någon här har läst den? Onna eller Tildah maybe? Om detsäger er något att jag haaaatar Sabina, så ja. annars inte, eller också har ni glömt. uuusch nu pratar vi inte mer om det uuuuuuuuuuusch!!!! vi pratar om nåt annat, vad ska vi prata om? finns inget. hejdå.

Kommentarer
Postat av: Hannah

min hand kliiiiar.

2010-03-31 @ 20:13:07
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lyssnar just nu på följande: bluntie (ofc), I'm calling you (bagdad café), Roxette (<3), Green day and Coldplay

2010-03-31 @ 20:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0