candy, at least!

Denna skoldag har bestått av hey stephen och nationella, enbart. Det sög och ägde om vartannat. Fick kakor av tora, drömde om och pratade med älskling (eller nej, men aa) och det lät nästan som musik när vi repade idag! yaaay! Sen åkte jag till tina och det var..intressant. Det är ju lite kul att jag pratar om alla andra hela tiden men tina vill bara prata om mig, mina tankar och känslor och hur jag ska må bra. Det är väldigt nytt för mig, men jag jobbar påre.;) och nu pratade de om kulla-gulla i boken, och hannah svarar inte. jag blir orolig.:( jaja, hejdå.

Kommentarer
Postat av: Ronja

Patar du om mig med Tina??

2010-05-06 @ 19:22:28
URL: http://musikfreakar.blogg.se/
Postat av: Hannah

Alltså, jag förstår faktiskt inte hur det kan vara ovant. Du brukar ju enligt dig själv vända allt till att handla om dig?

2010-05-07 @ 09:00:23
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0