euphoria, and I´m not confusing, no no

Först och viktigast av allt: tack så otroligt otroligt mycket mina älskade vänner! Seriöst, ni skulle ha set mig när jag såg era kommentarer. det var en syn för ögat. jag gjorde en äkta Emma is very happy-movement, men den har nog ingen sett tror jag. men den är mycket emmig.:D

Yeah, I´m back on my feet. Sådär som jag brukar bli. Men såhär illa har det nog aldrig varit förut, iallafall inte så länge jag kan minnas. Men nu vet jag hur det är att faktiskt inte kunna hålla ihop i ett stycke. det är en viktig lärdom känner jag.:D nu har rolle och malin varit här och det är de otruligt nog än. Jag vill att de åker hem så jag får sjunga så huset skakar. Är på humör för det. ;) att en människa kan gå i sånna här humörsvängningar är nästan lite läskigt. Haha, som allt annat i världen, dårå. den är en läskig plats. min läskiga värld. fast min värld är egentligen inte alls läskig, så glöm att jag sa det.:D här är varmt och jag är lycklig. I love you.<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0