I had a dream..:)

Ja, det hade jag en inatt, men den var inte lika cool som den i låten jag just hör. Hörde, blev det nu ja. Här sitter jag och funderar över min "ugly sixteen"(som jag kallar det i mitt huvud) och allmänt lite om hur sommaren kommer att se ut. den blir..lång och fin. med ugly sixteen, riktig födelsedag, älskling som kommer(vilket vi dividerar om nu), jobb, västervik och förhoppningsvis en blindträff. får även en liten aning fritid däremellan som det ser ut nu, kanske någon dag åt gången. och nu glömde jag ju skriva sikar. men hallååå.;) jag är lite konstig för närvarande, och allt känns helt normalt igen. oj, vilken överdrivet suspekt mening. jag älskar ordet suspekt. det är ett jättebra och talande ord, och jag borde väl typ göra något. Det enda jag har gjort sen jag kom hem från stan i fredags är att handla cola. fast vi hade cola upptäckte vi när vi kom hem. jag höll för övrigt knappt ihop när detta hände så vet ej om det räknas. detta tar extremt lång tid att skriva för skriver nästan aldrig, kanske borde ta det som ett litet tecken. typ.. jag har inge och säga.:D

Kommentarer
Postat av: Ronja

Mysko det känns att du ska på sikar, men inte jag.

2010-05-16 @ 20:21:40
URL: http://musikfreakar.blogg.se/
Postat av: Hannah

Naaaaaj, ingen blindträff! Det kommer fan bli värre än förra gången. Jag tror jag tar en gaffel och sticker ut mina ögon. Får jag vara med då?

2010-05-16 @ 21:18:52
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0