ibland vill man bara gå och lägga sig alltså.

Just nu vill jag bara krypa ner i min säng och få den där sentimentala sängkänslan. Jag älskar den. Men jag vill att du ska vara me.:( och för att komma med något vettigt har jag varit på skrivargrupp och hos sjukgymnasten. Hos Anna dansade vi och skrev som vanligt om vsd(eller om tof, men jag kan fortfarande inte någon benämning på hela serien). alla blir trötta.:D alltså, jag...är...trött. det är jag gämt, men jag har inte järnbrist säger mamma. Dock tror hon att jag kan ha magkatarr. Det var fajktiskt en vettig tankegång, men man ska dricka någon viiiidriiig sak för att bli bra så jag hoppas att hon har fel.:) nu borde jag gå och showra, känner jag. orkar inte ens det. men jag måååste. säg till mig!^^

Kommentarer
Postat av: Sharon

Usch, magkatarr hoppas jag inte du har. Det är vidrigt, och gör ont. Men du, det finns tabletter också (fast receptbelagda). Enligt min aromaterapeut ska det vara bra att tugga mandel också när man har magkatarr, och är jag inte helt ute och cyklar nu sade hon att lakritste också var bra...

2010-05-24 @ 20:25:46
URL: http://shass.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag sade ju att du hade (typ) det, det bästa är att (enligt min erfarenhet) lägga sig på mage mot en kudde (allra helst på en sacko-säck) och att varva ner ;)

/Ms. Troublesome

2010-05-24 @ 20:38:55
Postat av: Hannah

hahahahaha, underhållande att sharon rekomenderar mandel och te - som du hatar. :D Det kan ju vara det du har, men så mycket besvär med magen har jag inte upplevt attt du har. Men du kanske inte berättar för mig? Magkatarr är ju ett samlingsnamn också, så det är ju ganska brett område. Beror oftast på stress, alkohol eller dålig mat. Tydligen gör det ont i övre delen av magen, och svider om man skulle få för sig att trycka där. ;)

2010-05-25 @ 16:14:18
URL: http://moonborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0