jag struntar i livet efter detta, jag ger allt för Lund och spexkultuuuuur!!

haiii!
Nu har jag varit på lunds karnevalspex såhä inför karnevalen som nog ingen visste om men den är big shit yes. ;) och spexet var underbart. bibliskt tema hade det och de drev med allt i hela bibeln. Samson nämndes och när de sa "han har klipt sig!" var det nära att jag sjöng "Iiii cut hiiis haaaiiir myself one niight!" men avstod.:D rubriken kommer givetvis därifårn. Andra fina saker var att helvetet ligger i uppsala (ofc it does!) och jättefina låtar. De hade gjort om ikaros och fantom of the opera, kärleek juu!<33 Gud kommenterade allt och var jättegalen och Goliat var en tjej från tetrapack. I totally love spex insåg jag, och kort var det också. slutade redan kvart i åtta ohc började jsu. synd att jag inte vann något på det, however.:( och nu mår jag egentligen inte alls bra, fast det gör jag, och skitsamma. finito.:)

Kommentarer
Postat av: Hannah

I miss you!

2010-05-19 @ 23:49:01
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0