let´s go to bjerred insteaad!

Vaknade upp väldigt förvirrad imorse efter en minst sagt konstig natt. Jag vaknade mitt i natten och trodde det var morgon, så jag klädde på mig. sen somnade jag igen, och vaknade av hur varmt det var att ligga och sova i jeans och grejer. så jag kastade mig upp och bytte om igen, och som sen himskans oroligt under mystiska drömmar. Så jag åkte trött till skolan där jag har haft det rätt trevligt i sommarvärmen. Vår spansklärare har ätligen insett hur pantade vi är, har färdigställt mitt slöjdalster och repat hey stephen. Det sistnämnda var..faaaiiiilll. Sen har jag varit hos tina, ätit mellanmål med mor och varit trött och hungrig. båda dessa saker är jag än, och imorgon är det satsdelsprov ja. så underbart. Verkligen. Och inte ens duuu kan hjälpa mig nuuu. Fööör du vet inte huuur. Jag är konstig och översättande, och fick just en såndär vision igen somigår. av cigarettrök. man kan ju undra varför.:s jag är konstig, och sjunger mcr i oktaven över. Vad nostalgiskt det var att skriva mcr!! Länge sen, ju. nostalgi kommer fort egentligen. egentligen vill jag skriva hela långa inlägg om nostalgi men ingen skulle bry. ingen behöver ju i och för sig läsa, men det gör säkert någon ändå, men ja.;) hej dragspel och fioler och fina saker. Hej skällande hund och hej dålig låt. hejdå dålig lååt! Sådär. hej bra låt. Gäsp. Hejdå blogg.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag haaataaar dig just nu. Du fick mig att må jättedåligt och sen bara drog du. Jag tänker ignorera dig ikväll bara för det. Inte för att du kommer bry dig. Du kommer gå och lägga dig, eftersom du är borta så fucking länge. Usch! Älskar dig.

2010-05-19 @ 18:55:02
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0