like a drunk-but not

Tack älskling för att du lärde mig älska låten i rubriken igår. Visste inte att den var kinda epic.:D

Kommentarsvar, börjar vi med, förutom början. Haha nej, mådde väl inte så bra där kanske. Men det hade jag glömt.:D och vad har skåningarna gjort?:o och onna, nej, inte så jättemycket. men hon vet nog kanske vem du är, tror jag.:)

Nu har jag varit och fikat på grafitti med natta. De spelade hey soul sister och jaaag saaaknaaadeee Haaannaaah. Det gör jag än, för vet inte var hon äär! Så vill jag inte ha det! jaja, nu är jag hemma och lyssnar på irwine/irvine. Det är en fiin låt som skrevs på ett badrumsgolv. Det hörs, för det kinda ekar.:) Snart är den slut, snart snart. Var äär du? Alltså, seriööst. Varför undrar jag alltid det när jag bloggar? Det känns ju lite lätt konstigt yes. nej, nu är det noog!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Vilken låt lärde jag dig älska? :O

2010-05-09 @ 14:37:26
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0