maybe you should cut your own hair, casue that could be so funnyy!

Denna tisdag började helt okej med diverse lektioner. God lunch och allmänt social dag. Fick tillbaka so-arbetet som faktiskt gick helt okej, men kunde ha gått myyycket bättre. Sen klippte jag mitt hår, detta blev kort och bra men jag hade- och har fortfarande- en hel del ångest. måste egentligen plugga lite franska. det är vår ute och jag borde bry mig. det gör jag inte. inte än iallafall. men de dricker cola i den här boken, och jag vill ha. har inte ätit nåt onyttigt idag. men jag ska kanske få en glass sen, eller kräva. för vi köpte en sådan, och just nu mår jag monstruöst dåligt som jag just sa. men det är det jag tänker på, så. ingen ville höra. jag tänker en massa saker som är till och med för sjuka för att komma upp här. trampar på en flaska på golvet och hör typ indiskt shit från köket. Saknar dig. Undrar. som fan. och nu är det nog.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Nästa gång du undrar - fråga. :)

2010-05-19 @ 11:27:26
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0