och jävulen fann att det var gott

Haiii!
Kvällen igår var faktiskt rätt awesome. Skrivargruppens alster blev jag nöjd med, skrev vad som blev ett alternativt slut på vsd. Det gick ut på att Satan fick totaldamp (så förvånande) och låste in emy och skickade ett brev till sirius där det stod att de hade värsta lyckliga förhållandet vilket gjorde att Sirius tog livet av sig. Också jävligt förvånande ja. Allt detta ramade jag in i en prinsessliknelse och ingen fattade ett skit.:D

Kvällen bedrevs sedan med spanskaplugg med syster vilket var hilarious. Denna spanska hade vi prov på idag och det var oerhört trevligt för det gick ganska bra. Hade även andra tråkiga lektioner, flummade och sen gick jag till tandläkaren. Sen fick jag vänta på stan i hundrasjuttioelva år och nu är jag hemma. vill bara typ sova nu och inte jobba med skolan. snälla låt mig slippaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0