shall we wine?

Okej, nu ska jag vara barnslig. Här kommer allt jag har stört mig på idag, hur litet det än är. mobba mig inte.:)

-Får veta att jag ska ha läxförhör på ett papper jag aldrig har fått, och Susanne skyller på mig för att jag inte tog reda på det. jag blir arg.
-hon vägrar dessutom svara klokt på en vanlig fråga!
-fick ont i magen och kände mig allmänt sjuk hela förmiddagen.
-var sjukt trött.
-inte kunde jag äta någon äcklig lunch heller.
-fick mitt franskaprov på papper, nåt jag verkligen haaatar. då berättar susanne alla mina fel så alla (iallafall de näramste) hör och alla kan läsa på pappret.
-blev inte nöjd med resultatet heller.
-min lärare hade givetvis inte gett texten vi skulle jobba med till susanne.
-inte heller hade läxförhöret ovan scannats.
-alla har bara varit människor, andats för högt, ja ni vet.
- och nu tröstäter jag pringles. äckligt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men emms, de spelar ingen roll vilken poäng du fått på betyget står det ändå MVG ;) (hey säg inget om mina resultat, som vi redan vet är skolan mitt liv ;))

och du sade att du mådde bättre, jag tror inte att du ljög så jag har kommit till slutsatsen att ditt humör är som mitt...



(Why don't you give me some love, I've taken shit lot of drugs.... Is on at the moment, next one is I really want you and then No bravery, so I'm going emotianly, emotienly, emotioooonly (O screw this I suck at remembering exact words) doooown(town) )



btw you forgot to mention how you (I guess, if it's not true then kick ma ass tomorrow plz) totally rocked the english test ;)



/Vargas

2010-05-24 @ 20:36:54
Postat av: Hannah

Lyssna på agnes älskling. Och dina problem är varken obetydliga eller något att mobba dig för. Det där skulle göra mig också på dåligt humör. Det är därför jag är på dåligt humör varje dag. ;) Du har blivit orättvist behandlad. Det är bara sunt att reagera! Och du står aldrig ensam, glöm aldrig det. <3 Love yah!

2010-05-25 @ 16:20:20
URL: http://moonborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0